close
在網友 ~ Sammi 心迷廚房 ~ 家玩到這個節日測驗遊戲
非常有趣...只要勾選回答幾個問題,就會幫妳分析所屬的節慶
我沒有很多樣本,希望大家試過之後,可以來討論哈拉一下

不知道有沒有人是「愚人節」ㄝ?!呵呵ㄏ~~~





You Are Valentine's Day



You are a true romantic who places the ultimate importance on love.

You are warm hearted, and you find it easy to care for people.

Love is what drives you - and you have a love to give.

You enjoy making someone's day. You're full of surprises.



What makes you celebrate: Being with the person you love on a special day



At holiday get togethers, you do best as: The sentimental one



On a holiday, you're the one most likely to: See it as romantic and special



===============================================================
【葛麗絲碎碎念】
我從來沒有歡度過「情人節」這種節日,我所謂的歡度,俗媚地說
就是和一個自己喜歡的異性,在這一天,拉手逛街、開心吃飯,吃完飯,還能散散步,這種老調
這種悲慘的宿命,就跟我的生日落在暑假,從小到大,沒有同學一起慶祝一樣
Anyway,我也不是哪種「黛玉葬花」型的女人,現在用這套來哄我,可能會被我賞衛生眼吧!

===============================================================


arrow
arrow
    全站熱搜

    gracelee0708 發表在 痞客邦 留言(11) 人氣()